CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

CinTa HatI

CinTa HatI
MuhaMMaD zUl-Adli with NaBilA rAdzuAn,,,,RadzuAn Che ANi Is mY LoVeLy Father..NoriDah ZaiNudDiN is my LovEly MotheR,,,
Girly Graphics
Daisypath Friendship tickers

Wednesday 26 December 2012

2012

                  



  Assalamualaikum..:)


Waahh lama xupdate nie.. Padahal xlah bz sangat pon kan.. Penyakit malaz tu ja yg slalu ada..heehe..
Penghujung 2012 dah nak sampai pon.. Beberapa hari ja lagi nak masok 2013 dah.. 
Wah sat  ja masa berlalu..

Tahun 2012 tinggalkan banyak kenangan pahit manis dalam hidup aku nie..
Dari yang pahit sampai yang manis.
Yang pahit bile hubungan nie teruji..heeeeee..:) 
Alhamdulillah still bersama lagi.
Dia pon dah mula kerja balik skang..nk rancang masa depan plak..


Tahon nie jugak aku last ngan bebudak poli..Ngan rakan2 klas..
Sedih..:'(
Tapi nie kenyataan yg harus diterima..
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan.
InsyaAllah bertemu berpisah kerana Allah.


Tahon  nie jugak masa bulan puasa ari 2 ramai yg aku kenal dah kembali ke rahmatullah.
Innalillah..
Setiap yg hidup itu pasti merasa mati. Pabila tiba saat itu, ia tidak lambat dan tidak cepat walau sesaat pon.
Ya Allah, matikan aku dalam keadaan beriman denganMu,,





Tahon nie jugak, banyak yang berubah, Alhamdulillah aku dipertemukan dengan sahabat-sahabat yang mencintaiNya. Yang mengajar aku untuk terus berubah..
Disaat aku rebah dalam ujian-uijian yang diberikan,
Mereka lah yang membantu aku untuk terus berdiri teguh,
Mengingati ada hikmah di setiap ujian yg menimpa.



Tahon nie jugak ramai sahabat-sahabat yang dah memulakan langkah memakai tudung yang menutupi bahagian dada bahu (tudung labuh) . . 
Pakai sarung tangan 2.dah pakai stokin..
Tengok dyeowang macam tu dalam hati nie terdetik teringin nak jadi macam dyeowang..


Nak berubah senang istiqamah tu yang amat susah payah.. Nak kekal kan tu susa sangat..
Tapi insyaAllah aku akan cuba sikit demi sikit..
Aku dah try pkai macam dyeowang tu..

SubahanaAllah, terasa ada sesuatu yang terdetik kat dalam hati nie..
Aku rasa lebih selamat.
Tak boleh nak digambarkan dengan kata-kata apa yang aku rasa.
Terlalu istimewa rasanya jika kita didalam keadaan yang begitu.
Terasa dekat denganNya..


Aku masih dalam proses perubahan.
InsyaAllah.doakan eyh..:)



No comments:

Post a Comment